Accepterad raggue | Ansökan till Servervakt [Abbe1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1raggee

Icke Medlem
Meddelanden
334
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Ragge

Vad heter du på discord? Ragge#9279

Ange ditt födelsedatum 24 Juni 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kan spela kanske 3-4 timmar på vardagar men på helger ungefär hur länge som helst. Som mest kan jag nog spela upp mot 6 timmar på en helgdag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i snart 3 månader men har fullständigt koll på reglerna. Däremot har jag spelat på servern sedan årsskiftet och då innan spelat utan att jag var medlem. För att ha spelat i snart ett halvår på servern skulle jag säga att jag kan reglerna osv väldigt bra.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 7 gånger men kan ej bifoga bild. För bevis så kan ni kontakta på discord.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att ha lite extra koll på folks RP nivå ic eller ig. Det är som en vanlig spelare bara att en servervakt/SV kan kicka eller SV banna någon om den på nåt sätt tydligt bryter mot regler osv.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag känner att jag vill hålla koll men samtidigt RP:a och det blir en lite större uppgift. Om jag blir servervakt skulle det nog göra att jag blir ännu mer entusiastisk än vad jag redan är mot servern. Samtidigt hjälper man ju på ett sätt servern om man tydligt ser att någon bryter mot regler då man gör så de inte är kvar ig medan de håller på att t.ex. lallar.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man t.ex. låter ens kompis vara unbanned eller att man inte kickar eller i detta fall SV bannar någon för att det är t.ex. ens kompis. Abuse är att man kanske t.ex. revvar sig själv för att man typ inte "orkar" vara död och bara vill spela. Eller under ett scenario där du vill revva dig själv för att bli överlägsen. De här två begreppen är grovt förbjudna och jag och alla andra borde förstå att alla roller dras om man använder sig till detta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka