Accepterad Raggee | Medlem ansökning [DIN0]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Raggee

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199014744057/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ragnar

Vad är ditt discord namn? racc #0001

Vad är ditt födelsedatum? 15 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Patrik Olsson och han är 23 år gammal. Han är en glad person som sprider glädje till alla andra runt om. Patrik är mycket med sin familj och kompisar. Han har en Mamma som heter Karin och en pappa som heter Peter, han har också en syster som kommer ifrån Mexico. Hon är idag 16 år. Hon har haft en tuff uppväxt, tex blivit mobbad i skolan. Men då har Patrik alltid stått upp för henne. Det är alltid Patrik som har skyddat hon och tröstat hon. Så Patrik och Olivia som hon heter har en väldigt bra relation och det är dom glada över.

Patrik pappa har alltid jobbat med bilar, så de har gjort att Patrik växt upp med bilar och fått kolla när Peter har jobbat/mekat med dom. Så de har gjort att Patriks största intresse är just bilar. Särskilt Japanska bilar tex Nissans och Toyotas. Patrik köpte sin första bil när han var 16, det var faktiskt en Nissan. Den har han meckat mycket med och han har den än idag.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag ska kunna ha roligare och ska kunna höja min rp nivå till max. Jag börjar också bli rätt så trött på postnord efter en månad så jag hade gärna villa sökt till ett annat jobb tex mekonomen eller autoexperten så jag kan hjälpa andra i staden och att jag ska få ut potential på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som gör mig intresserad är att det är än väldigt stor server som leder till att det händer mycket roliga scenarion med andra folk. Det som också är en riktigt stor fördel är att det är seriösa och mogna aktiva och staffs som gör det till en mycket bra rp server. Enligt mig sveriges bästa

Hur hittade du Unive? Har sett på twitch och har hört från kompisar att de är en bra server. Så jag provade och jag tyckte de med.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har ett mål. Att jag ska försöka bli så snäll jag kan för alla runt omkring mig och att jag ska ha så roligt jag kan samtidigt jag ska göra de roligt för spelarna runt omkring mig. Som sagt försöka göra servern så bra jag kan för alla.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Faktiskt har jag några mål. Först och främst ska jag försöka bli medlem så jag slipper jobba på postnord för börjar bli trött på de. Skulle gärna vilja försöka att bli anställd på autoexperten eller mekonomen. Sen kanske lite senare till och med försöka att bli kriminell.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej. Bara Unive som gäller just nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka