Nekad Raggee | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Raggee

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199014744057/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ragnar

Vad är ditt discord namn? racc #0001

Vad är ditt födelsedatum? 15 April 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Patrik Olsson och är 22 år gammal, han är en snäll kille som mest sprider glädje. Han bor i Solna i Stockholm och han gillar mest och vara med vänner, meka med bilar och vara med familjen. Patriks pappa heter Mats, mamman heter Monica och han har inga syskon. Mats har alltid vart kunnig inom bilar, så det är därför Patrik är dukig. Patriks dröm har alltid vart att jobba på mekonomen för han har fått vart med och mecka med bilar med sin pappa. Det är därför han tycker om de så mycket. En dag i mars 2003 när han var 4 år hände det en olycka. Patrik och hans pappa skulle ut på en tur med hans nya bil. Men de gick inte som planerat. Mats fick sladd och körde rakt in i ett träd men som tur var fick ingen någon större skada, men bilen gick dock sönder. Då laga mats den så fick Patrik titta på. Sen dess har han vart galen i att mecka med bilar. Han vill jobba med det för att hjälpa andra ur situationer som han hade vart med om.
Och Patriks stora intresse har alltid varit Tyska bilar tex bmw, mercedes och audi.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för jag har hört att det är en rolig server och den verkar ha seriös rp och seriösa staffs villket leder till rolig rp som man kan spendera mycket tid. jag kommer bidra med seriös rp och bra spridning av

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag blev intresserad av Unive för att de verkade vara den mest seriösa svenska servern inom svensk rp och Unive verkar ha serösa staffs och spelare.

Hur hittade du Unive? Jag har fått tips av kompisar, men jag har också sett på streams och de jag har fråga har sagt att de är en bra server. Så jag prövade och jag tyckte detsamma

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att träffa nya kompisar och försöka bli bättre på att rp:a

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att bli medlem så jag kan söka till mer jobb och bli till exempel anställd på mekonomen eftersom jag gillar bilar och jag vill hjälpa andra människor i staden med de gillar. Jag vill även bli medlem för att få ut den fulla potential på unive.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Samt så får du bara skriva en ny ansökan efter 24 timmar när den har blivit nekad.

Tillbaka