Nekad Raggee | Medlem ansökning [Bogh1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Raggee

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199014744057/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ragnar Olsson

Vad är ditt discord namn? racc #0001

Vad är ditt födelsedatum? 15 April 2009

Berätta om din karaktär. Jag är en grabb på 22 år, jag jobbar på postnord och där trivs jag bra. Utanför jobbet är jag mycket med kompisar och kör runt i min bil. Jag bär svarta kläder för svart är min favorit färg. Mitt dröm jobb är att börja jobba på mekonomen eller falk. För jag är väldigt intresserad i bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att Unive Roleplay är den bästa svenska servern så därför hade det vart toppen om jag hade kunnat blivit medlem så jag tex kan söka andra jobb och sälja bilar på blocket.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För det är en seriös server med många aktiva personer som sköter sig och inte trollar. Det kallar jag en bra server. Med seriösa rp:are.

Hur hittade du Unive? Jag har fått tips av kompisar, men jag har också sett på streams och de jag har fråga har sagt att de är en bra server. Så jag prövade och jag tyckte detsamma

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har många mål. Tex. Jag ska försöka bli en kille som sprider glädje runt omkring sig och bara ska vara rolig, glad och snäll.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha så kul man bara kan med sina kompisar och bli bättre och bättre på att rp:a

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Faktiskt inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka