Nekad Raggee | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Raggee

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199014744057/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ragnar

Vad är ditt discord namn? racc #0001

Vad är ditt födelsedatum? 15 April 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Patrik Olsson och är född 1999 alltså så är han 23 år. Patrik har en pappa som heter Hans och en mamma som heter Monica. Hans har länge jobbat med bilar och de har gjort Patrik intresserad av bilar också. För han har fått vara med sin pappa och kolla när han har mekat. Så de har gjort Patrik jätte intresserad i bilar också. Så Patrik har drömt länge att jobba på mekonomen för de har Hans gjort hela livet han har jobbat. Men en dag 2004 hände de en olycka. Patrik var 5 år gammal och
Hans var 32. Hans hade just köpt sin nya bil. Det var en bmw. Patrik och Hans skulle ut på en tur och prova och då hände de oväntade. Bilen fick sladd och körde in i ett träd. Som tur fick vi större skador, men bilen fick. Då kunde Hans laga den och då fick Patrik kolla på. Sen dess har han vart galen i och meka. Patrik största intresse har alltid vart

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer då kommer jag kunna bidra med mer seriös rp och då kommer jag få ut potential av servern och värkligen kunna göra det jag vill. Som är att börja jobba på mekonomen eller falk så jag kan hjälpa andra med allt de behöver hjälp med inom bilar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För det verkar vara en väldigt seriös server med bra staffs och folk som sköter sig. Det kallar jag en bra rp server.

Hur hittade du Unive? Fick tips av en kompis och sett på streams så jag provade och då tyckte det var kul.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna öka min rp nivå så mycket jag kan och ha så roligt jag kan med mina kompisar. Jag också försöka göra alla scenarion så bra för både mig och de andra.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag ska ha så kul jag kan och samtidigt ha sån bra rp jag kan. Jag ska också försöka komma så långt jag kan med min karaktär och försöka få mitt drömjobb.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

i slutet på berätta om min karaktär ska de stå Patrik största intresse har alltid vart tyska bilar tex bmw,mercedes och audi :D

Tillbaka