Ragge78 | Securitas Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ragge78

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 9 Januari 2006

Vad heter du på discord? Ragge#1337

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? ca 500 timmar

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? Varje dag då jag bara har 1 karaktär

Hur ofta kommer du vara inne? Kanske 5 dagar i veckan

Hur många timmar har du på FiveM? ca 500

Vad heter du? Jonas Svensson

Hur gammal är du? 1997-01-05

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli anställd på Securitas? Jag vill bli anställd hos er då jag tycker det är roligt att göra lite mer polis aktigt jobb, vill inte söka till polisen pga att jag anser att det är för mycket ansvar och att jag inte orkar vara polis mer, har varit det i några andra städer :)

Varför ska vi just anställa just dig av alla andra som söker? Jag tycker jag passar som securitas här på unive då jag älskar att hjälpa människor, det bästa som finns är när man har hjälpt någon med något sedan ser man på de att de blir riktigt glada!

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Jag har varit securitas i en stad innan, jag var rätt hög rankad där därför vill jag satsa på detta igen!

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? radiodisciplin menas med att man ska ta korta meningar men ändå meningsfulla du ska heller inte sitta o snacka med dina vänner i radion om du fattar! :)

Vad är en bra Securitas vakt? Hur jobbar man, hur är man bland andra, hur beter man sig och hur använder man sig av vapnen man får? När man jobbar i vakt yrket så måste man vara bra på att hantera stress och människor tex alltid lyssna på vad folk säger då det kan ha skett något olagligt som du måste. ifall en människa är stressad måste man kunna lunga ner den personen, Om någon har begått ett brott så kan jag omhänderta hen och sedan tillkalla det som behövs och det är antagligen polisen i det fallet! Jag använder endast min batong när jag känner mig hotad eller när någon annan tex blir nedslagen!

Om du ser en person med kniv och hotar en person nära där du vaktar, vad gör du? (Förklara så utförligt du bara kan) Jag ber mannen med kniven att släppa den så lungt jag kan osv, samtidigt jag gör detta försöker jag få polisen till platsen då de har tyngre vapen än mig därför kan de göra fler saker än mig, om jag får ett läge innan polisen kommer så skulle jag försökt att tackla ner denna person men det är endast om jag har ett perfekt läge, men jag skulle i första hand försöka lugna ner situationen tills polisen anländer till platsen! :)

Om en person misshandlar en person och du ser det, vad gör du? (Svara så utförligt du bara kan) Jag slänger mig på han och försöker dra iväg han från personen som blir misshandlad sedan belägger jag han med handfängsel och tillkallar polisen!

Har du några andra frågor? Nej faktiskt inte! :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka