Accepterad Ragge78 | Medlem ansökning [kenzo21]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ragge78

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198204177111/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ragge heter jag :)

Vad är ditt discord namn? Ragge#1337

Vad är ditt födelsedatum? 9 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Albin har tyvärr inte haft samma uppväxt som alla andra barn... Albin är uppväxt på landet med sin mamma och pappa. Vi hade väldigt mycket djur på gården och jag var en väldigt bra djurvän som älskade att vara med djuren dag in och dag ut. Men tyvärr hade inte vi så mycket pengar så vi hade inte råd med så mycket mat eller någon bil och det var väldigt långt in till stan. När Olof fyllde 13 år gammal skildes hans mamma och pappa så jag var varannan vecka hos mamma och pappa. Min pappa flytta till stan och mamma flytta lite utanför stan. En veckan när jag var hos pappa så börja han slå mig och kalla mig dumma saker. Jag vågade inte prata med någon om det så det höll på i några år och jag var ledsen och mådde jätte dåligt jätte länge. Men tillslut så bestämde jag mig för att berätta till min mamma vad som hade hänt, och när jag hade sagt till hon ringde hon upp pappa och prata med han och det gjorde bara hela situationen värre. Men tyvärr så hammnade jag i fel umgänge och började ta knark och sen så träffade jag fel grabbar och plockar knark åt dom

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag körde på en server innan som var riktigt rolig men sedan tröttnade jag rätt mycket, jag ville hitta någon ny server att spela på och har sätt på tex twitch samt youtube att denna ser rolig ut med en bra rp nivå osv :)

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Som sagt är det mycket från twitch och youtube men har även vänner som spelat där för ett tag sedan

Hur hittade du Unive? Fivem serverlist samt twitch

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att rpa så bra jag kan då jag vill att alla jag spelar med och gör scenarion med ska ha roligt!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill bli krimminell då jag kört väldigt mycket polis samt sjukvårdare har även kört krim men inte lika mycket, mitt mål på unive är också att göra roliga scenarion med mina vänner osv :)

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej då jag letar efter en ny server!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka