Nekad ragge5 | Ban Överklagan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ragge5

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/nexoza/

Ditt Hex-ID: 110000132207f77

Vad är din discord tagg? ragge.765

Vem var det som bannade dig? Raku y0u

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-05 134644.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde att banna just mig eftersom att jag begick ett väldigt grovt regelbrott. Det jag gjorde var clogg, vilket verkligen inte är okej för fem öre, jag kommer verkligen aldrig göra om detta och har aldrig gjort det innan. Det var verkligen dumt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid hamnen och skulle ta över ett område så blev jag skjuten av nån, jag låg där på marken i typ 10 min och skulle dra och käka, så jag loggade och tänkte inte på konsekvenserna som detta ger. Jag kommer aldrig göra om detta nånsin igen och har lärt mig av det och vill gärna kunna spela på servern igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban, clogg är aldrig felaktigt och jag förstår det och har lärt mig av detta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad ett par gånger men dom flesta har jag kunnat överklaga, fick typ 4 perma bans som var felaktiga senaste 3 månaderna. vissa var dubbel bans som jag pratade mig ur då dem var felaktiga och vissa var bara felaktiga. Jag har lärt mig av alla mina tidigare bans och jag försöker verkligen inte göra om mina misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bara inte loggat och ha tänkt på att det ger stora konsekvenser och åtgärder.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut att aldrig göra om detta

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka