Nekad Ragge123 | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ragge123

Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? på discord är det Ragge123 och sen på steam är det ingvar

Vad är ditt födelsedatum? 20 November 2010

Berätta om din karaktär. tim är född 2000/01/01 han var född i göteborg. han har haft en tuff uppväxt hans mamma dog under hans födelse och hans pappa blev alkoholist. Han har alltigt vilja spela hockey eftersom att han har sett det på tv. Tims pappa har varit elak och slagit honom som barn. Tim var mobbad i skolan eftersom att han hade grov ADHD. Tim var stark men han kunde inte göra någonting emot mobbarna för att de var fler än honom. Men Tim klarade sig inte igenom skolan han slutade när han var 14 och började smyga in på gym där han tränade varje dag för att bli starkare än hans pappa. När Tim var 17 så kände han att han var redo att ge igen på sin pappa. Så när Tims pappa blev sur för att hans favorit lag hade förlorat på fotboll så slog han Tim men då var Tim redo. Han slog tillbaks och med ett slag så var hans pappa nere på marken och medvets lös Tim sprang hemma ifrån. han tog en bus och tåg tills han kom till Stockholm där han fick ett jobb på McDonalds han jobbade där tills han hade rådd med att hyra en lägenhet. Tim började spela hockey som han alltid har vilat göra och han blev proffs när han var 20. Sen slutade han med hockey och hade kvar sin adhd. Tim var alltid sur och tog ut det på andra nu är han 23 och har en kompis. Och Tim lever bra i stockholm med sin vän janne.

Vad kan du bidra med till serverns RP?Jag ska skapa roliga scenarios och komma med ett seriöst och moget rp jag ska bidra socialt genom att stoppa bråk och jag ska bidra inom jobbet och vara trevlig mot bemötande kunder och försöka hjälpa de så gott jag kan. Jag kan göra något som får alla i servern glada jag kan göra så att de skrattar och har roligt. Och jag kan få Rpn att se mer seriös ut då jag skapar scenarios då andra i servern måste rpa seriöst på. Jag vill helt enkelt bara bidra med så mycket jag kan och försöka göra så att RPn runt mig är bra och seriös och att alla följer era regler

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario ska vara kul både om man vinner eller förlorar. Bara för att man förlorar behöver inte vara tråkigt för att man förlorade det utan att det blir lika kul om motparten vinner som om man själv skulle vinna. Om man till exempel skulle vara i ett scenario där snuten jagar mig och jag kanske kör in i något eller helt enkelt låter dom ta fast mig för att dom också ska få ha det roligt i scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag kan reglerna och de jag kan ge exempel på är RDM VDM NLR sunt förnuft.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har varit gäng ledare på centicroleplay men ville för att byta till mer seriös roleplay.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? det är inte så mycket jag tycker är relevant.

Nekad.
Anledning:
Du måste vänta 7 dagar efter godkänd banöverklagan innan du kan ansöka om nytt medlemskap.

Du får ansöka igen 2024-07-12. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka