Nekad Ragge123 | Medlem ansökning [Hugster]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ragge123

Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? markus gunnarson

Vad är ditt discord namn? ragge123

Vad är ditt födelsedatum? 20 November 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: tim johanson 25 år gammal född 2001 1 januari

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll cool smart

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär har tidigare jobbat med att sälja bilar på en bil firma. Så att jag tänker att han kan göra det i framtiden. Men om det inte går bra så kan han vara sjukvårdare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ge pengar till alla och vara snäll

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man låter motparten vinna också och spelar inte bara för sin egen vinning

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har aldrig blivit bannad

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm det står för randomdeath match och innebär att man dödar någon utan anledning. Vdm står för vehicle deathmatch och innebär att du dödar någon med hjälp av ditt fordon. Copbait innebär att man försöker få polisens uppmärksamhet

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja att jag inte är bannad eftersom att min ansökan blev nekad tidigare eftersom att jag var bannad men jag är inte det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka