Accepterad Ragge123 | Medlem ansökning (100gubbe)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ragge123

Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? på discord är det Ragge123 och sen på steam är det ironman

Vad är ditt födelsedatum? 20 November 2010

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Tim Johanson och han är 24 år gammal och har . Tim har haft en bra uppväxt i Stockholm Han har haft bra föräldrar som alltid behandlat honom bra trots att han var väldigt elak som barn men dem lärde honom hur man skulle bete sig och när han började mellan stadiet så kunde han vara kompis med alla. Men det var en person som var så elak mot alla så att Tim ville få honom att sluta. Tim var ganska stark när han växte upp. Tim sa till mobbaren att sluta vara elak mot alla och mobbaren kunde inte göra någonting mot Tim och det visste han satt han sa bara okej och sen mobbade aldrig någon igen. När Tim började hög stadiet så blev han intresserad av att fiska han blev bra på det och fick mycket fiskar sen slutade Tim med det 2 år senare. Tim hade börjat Dyka och blivit ganska bra på det. Sen struntade han i gymnasiet och blev professionell skattjägare och han fick mycket pengar av det man han skulle vilja sälja bilar eller motor cyklar. Nu är Tim lycklig i staden och han har flyttat ut ur hans föräldrars hus och flyttat till en liten lägenhet i unive staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med roliga stunder och bra rp och även fylla in jobb ifall att jag märker att vissa ställen inte är öppna så ofta så kan jag jobba på en av dem jobben så att det kan vara öppet oftare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är att en själv inte alltid behöver vinna. till exempel om man bli jagad av polisen för att man kör för snabbt så ska dem kunna stanna en

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag kan reglerna och de jag kan ge exempel på är RDM VDM NLR sunt förnuft

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har varit gäng ledare på centicroleplay men ville byta till mer seriös roleplay.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? det är inte så mycket jag tycker är relevant.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka