Nekad Ragge123 | Ban Överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ragge123

Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199145465345/

Ditt Hex-ID: BanID: qfgcrb

Vad är din discord tagg? Ragge123

Vem var det som bannade dig? Placerad av: Heterjagelnour

Bild på banmeddelande: bild på när jag blev random bannad (unive).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte jag var inte inne på spelet ett tag och när jag ville gå in så var jag bannad för ingen anledning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag har inte varit inne på spelet sedan december för att jag åkte på skidresa

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. en felaktig ban om ingen har spelat på mitt konto utan att jag har märkt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad en gång när min kompis vara hemma hos mig och så skulle jag gå på toa och så lämnade jag spelet men han gick in och slog ner några personer in game så jag blev bannad en vecka typ.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet inte eftersom jag bara inte var inne på ett tag men kanske vara mer aktiv så att jag inte blir bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man inte får lämna unive för att då kan man bli bannad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka