Accepterad Ragge123 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ragge123

Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199145465345/

Ditt Hex-ID: steam:110000146a4b601

Vad är din discord tagg? Ragge123

Vem var det som bannade dig? Alz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-05 212431.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dem tyckte att jag hade dålig rp, jag kan inte ta screenshot så har ingen bild på ban meddelandet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag pratade med personer som var dumma mot mig och puttade deras trasiga bil in i min bil så jag blev sur eftersom att min karaktär rpar med en adhd sjukdom så kan man se det med en annan syn vinkel. Sedan sa jag till dem att gå in bakom en affär och då tog jag fram ett slag trä och sa till dem att ringa tillbaka deras kompis som puttade bilen in i mig och dem gjorde inte det. Sedan så sprang en och jag slog han och sen kom polisen och då visar det sig att dem två som var elaka mot mig var poliser och då blev mina karaktär sur och började slåss med baseball trä.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och det kommer aldrig hända igen. Jag ångrar det jag gjorde och ser detta som en läxa och kommer göra bättre i framtiden.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare och en dem var pwrgaming då dem inte tyckte att jag rpade på skador och det var en rätt satt ban. sedan så har jag blivit bannad felaktigt tidigare och överklagat dem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde hag lämnat in mig själv till polisen och inte försöka rymma

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att man alltid ska bete sig och alltid hålla en bra rp nivå.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka