Nekad Ragge12 | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ragge12

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? salim

Vad är ditt discord namn? _salimm

Vad är ditt födelsedatum? 12 Februari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ragge runnar 2000-02-12

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll och bra på att göra saker och på litlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ragge har alltid haft ett starkt bilintresse, något som växte fram redan i barndomen. Hans pappa tillbringade mycket tid i garaget och visade honom hur motorer fungerar, vilket gjorde att Ragge tidigt lärde sig uppskatta både hantverket och känslan kring bilar. Idag drömmer han om att själv utveckla sina kunskaper vidare, kanske bygga egna projektbilar eller arbeta med fordon på professionell nivå. Hans framtidsplaner kretsar kring att kombinera passionen med yrkeslivet och skapa något bestående inom bilvärlden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ja har spelat fivem sedan 2019, och har spelat många olika serverar. Så jag har haft mycket efarehet inom rollspel sedan 2019

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder i regel att man agerar eller planerar sitt spelande/agerande så att motparten gynnas

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja det har jag har blivet bannad men kommer inte ihog för vad men har lärt mig efter det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1 rdm Innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario 2 vdmInnebär att använda fordonet som ett vapen för att skada eller döda utan giltigt bakomliggande scenario

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har dyxlexi och kan va lite svårt att skriva

Anledning: Efter indraget medlemskap måste du vänta 1 vecka.

Du får ansöka igen 2025-10-04. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka