Nekad RaggarenLinus | Medlem ansökning (jack)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RaggarenLinus

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198245102386/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? RaggarenLinus#4143

Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär Conny Olsson är 22 år gammal, 100% Svensk. Han är uppväxt i lite mer utsatta områden och har kanske inte fått det ultimata starten. Conny's pappa dog när han va ung och det har vart väldigt tufft men han har kämpat sig igen det. Han har äldre bror som är kriminell och vart det sen ung ålder. Conny's intressen är att hänga med personer och lira fotboll även har han ett stort intresse för bilar och att hjälpa personer. Hans favoriter är audi och bmw. Conny kommer att försöka att bli anställd hos sjukvården för han har varit sjukvårdare inan så han har lite kunskaper sen inan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Därför att jag vill testa nya servrar med nytt folk att spela med samt att bygga upp min karaktär och se vilka olika jobb som passar just min karaktär. Jag bidrar men en rolig och skön rp. Jag bidrar men en skön energi som kommer höja upp stämningen på servern. Gillar att snacka och ha roligt med människor och skaffa nya vänner.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en såpas stor server att det häner något hela tiden. Men om man vill ta det lungt går det också. Man behöver inte jobba hela tiden för att få en perfekt Rp.

Hur hittade du Unive? första gången sökte jag på SWE och då kom denna server upp och då hette den multistaden

Vad har du för mål med ditt rollspel? Dom största målen jag har med mitt rollspel är att ha roligt och sprida en bra glädje till alla omkring. För mig är det de allra viktigaste. Jag vill också utforska vilka jobb som passar mig bäst och vad jag har mest roligt med att göra.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ha roligt sprida glädje, få alla att känna sig välkomna. Sen är det också att hitta mitt drömjobb där min karaktär passar in som bäst.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka