Nekad RaggarenLinus | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RaggarenLinus

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198245102386/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? RaggarenLinus#4143

Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Namnet är Conny Olsson och han hade en väldigt bra uppväxt hos sin mamma och pappa. Han var en bortskämd unge och hade de perfekt, han hade allt ett barn önska sig. Han älskade att spela fotboll och ville verkligen bli proffs. Men en dag när han bara var 11år gick hans mamma bort i cancer, då börja allt gå snett i familjen. Pappan blev deprimerad och visste inte hur han skulle klara de. Conny blev helt känslokall och allt de glada av hans personlighet bara försvann. Han började hänga ute länge på kvällarna och han sket i varenda konsekvens. Han pappa slutade bry sig om honom, han var fortfarnde helt förstörd. Conny slutade med fotboll när han var 13 och börja hänga ute med sina vänner på nätter och kvällarna. Nu är Conny 22 år gammal och har ett bra liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en mogen person och älskar att spela. Och just unive är en server som man verkligen kan ha kul på när man spelar, De finns liksom alltid något man kan göra i världen. Men jag vill också bli medlem för att kunna nå ännu roligare stunder som t.ex. som kriminell eller annat.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en såpas stor server att det häner något hela tiden. Men om man vill ta det lungt går det också. Man behöver inte jobba hela tiden för att få en perfekt Rp.

Hur hittade du Unive? första gången sökte jag på SWE och då kom denna server upp och då hette den multistaden

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt, att min karaktär ska känna sig välkommen och kan lyckas med historien från början till slutet. Jag vill ge en fin avslut för jag vill att min karaktär ska lyckats med o leta efter sin egen fred.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Träffa nya vänner inom servern för det är roligt för oss människor att träffa nya folk. Enligt mig Unive är en grym servern som jag längtar på o spela och att både min karaktär och jag själv ska försöka bli mer uppskattad. och ska jag försöka att bli sjukvårdare.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka