Nekad RaggarenLinus | Medlem ansökning [Axos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RaggarenLinus

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198245102386/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? Frank Olsson#8934

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Frank Andresson och han är 41 år gammal. Frank har sedan gymnasiet jobbat på Postnord där han har levererat post och paket där han trivs väldigt bra och alltid gjort. På fritiden tycker Frank om att glida runt med schyssta bilar och dra till gymmet med polarna. Frank gillar starkt att dra till bilträffar och hänga. Frank har haft en bra barndom med sin mamma och pappa. De har inte haft något problem med pengar då både hans mamma och pappa har det bra ställt med sina respektive jobb. Detta gjorde att Frank var ganska populär i skolan då andra barn visste att Frank's familj hade pengar och bra ställt. Han var duktig i skolan, sällan några problem förutom i Engelska och Mattematik. Frank var aldrig intresserad av att sommarjobba då pengar aldrig var ett problem i hans liv. När Frank var 9 år märkte han under fotbollsträning att han fick svårt att andas, blev tvungen att åka till Akuten där doktorn konstaterade att han hade Astma vilket ledde till att han slutade med fotbollen men detta har inte gjort att han slutade att ha skoj med polarna på sin fritid. Vänner fanns det många av i skolan, mycket bra vänner som gjorde att han kände sig säker. Han var aldig mobbad då ingen ville vara ovänn med Frank. Sen när Frank blev älder så bestämde han sig för att försöka att gå med i en Mc klubb och de lyckades han med och han vill gärna fortsätta med de.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? På Unive kommer jag bidra med bra rolig och stabil RP. Jag är inte så ny med rollspel så jag kan RPA bra. jag känner att jag kan bidra till ett bra rollspelande hos er på Unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en såpas stor server att det häner något hela tiden. Men om man vill ta det lungt går det också. Man behöver inte jobba hela tiden för att få en perfekt Rp.

Hur hittade du Unive? första gången sökte jag på SWE och då kom denna server upp och då hette den multistaden

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål på Unive är att skapa en nice rollspels miljö där jag kan känna att jag medför med bra, roligt och stabilt rollspelande.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att öka mig rp nivå och framförallt, ha de så kul som möjligt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka