Nekad RaggarenLinus | Ansökan till Servervakt [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RaggarenLinus

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Ange ditt födelsedatum 22 Februari 2009

Vad heter du på discord? Danskebank#9755

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar: 15:00 till 21:00

Helger: Nästan hella dyngnet

Hur länge har du spelat på Unive? Vet inte men tror att de är ty 2 veckor men har spelat här inan de

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle fortfarande RP:a som vanligt och om jag ser att någon göra fel, t.ex RDM, VDM så kommer jag sv banna personen samt rapportera det till support och staffs för att han ska ha en ban i en längre period. Sedan kommer jag försöka mitt bästa för att få bort alla från servern som kommer in och leker runt med RDM, VDM, Powergaming osv. Jag klippar det mesta med medal vilket är en snabb och smidigt verktyg. Det gör det lättare för staffsen att banna och inte ta felaktiga beslut.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag har inte spelat här så länge men nu vill jag gärna bli servervakt, jag tycker det kan vara ganska bra för mig att bli servervakt eftersom jag är vill bli polis och i vissa scenarion kan det vara ganska många som gör fel som jag skulle kunna kicka/svbanna, det finns många gånger jag hade kunnat göra något som servervakt eftersom det är ganska små saker.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer försöka mitt bästa att hålla servern på en bra nivå och inte låta RDMare, VDMare vara utan en ban. Multistaden är inte som vanliga GTA och det ska folk förstå. jag har hjälpt många supports att banna andra spelare som gjort fel, jag skulle kunna bidra mer genom att bli servervakt eftersom jag ibland går till support för ganska små grejer som om jag var server vakt kunde kanske fixa det själv. Det är sådana saker som är för lite för support.

Varför ska just du bli servervakt? ag vill bli servervakt för att försöka hålla servern borta från folk som tror att man bara kan lalla och göra vad man vill. Det är det inte. Jag vill att multistaden ska vara för de som är seriösa rpare. Sedan kommer jag höja min RP också. Jag hjälper folk genom att säga vad de har gjort för fel samt att om de inte förstår kan jag visa/förklara utförligt vad de gjort för fel. Jag kommer att finnas där och ge alla stöd som behöver det från en servervakt, jag är snabb i support ärenden och får alltid fram den informationen jag vill få fram.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att underlätta för andra, jag vill hjälpa till på servern och jag har vissa erfarenheter av servervakt kommands men dock inte mycket men det kan ändå vara bra att ha lite erfarenhet som roll servervakt på dc. Jag vill hjälpa till och göra servern till en bättre plats för folk och hålla servern ren från folk som inte följer reglerna. Man ska inte lalla runt och det ska jag fixa. Jag har ett par timmar inom multistaden och känner mig säker på RP. Jag har lärt mig mycket under de senaste månaderna. Jag känner mig redo för servervakt rollen. Nästan Varje dag behöver jag skicka flera reports för att folk inte sköter sig och igentligen hade jag kunnat hantera det själv som servervakt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har lite erfarenheter och jag kan vissa kommandon sedan innan /svban [id] [anledning] -/kick [id] [anledning] - /dv - /revive [id]

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad för jag var bannad från er DC och har jag varit bannad för jag tog en BMX på bilfirman men sen kommer jag inte ihåg varför jag har blivet bannad de andra gångerna. Men jag har lärt mig av mina misstag!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka