Nekad RaggarenLeo | Ansökan till Servervakt [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RaggarenLeo

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo lindmark

Vad heter du på discord? Leo mannen#9132

Ange ditt födelsedatum 16 Augusti 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. måndag: ungefär 17:00 till 21:00 // tisdag: 17:00 till 21:00 // onsdag: ca 16:00: till 21:00 // torsdag 16-17:00 till 21:00 // fredag 15:00 till 23:00 //lördag: 13-14:00: till 23:00 // söndag: 14:00 till 21-30 (kan ske förändringar)

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan 27 oktober 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag förstår inte hur jag lägger in en bild men när jag skriver totalbans så står det 4 gånger totalt

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakter har en lätt uppgift som tar vara på att hålla alla lall spelare borta. Det innebär att till exempel i ett scenario förekommer lall eller ett annat typ av regelbrott så kan en Servervakt stänga av personen i 60 minuter eller lägga en kick på personen.
En servervakt är där för att underlätta staffs arbete.

Varför vill du bli servervakt på servern? ag vill bli servervakt för att jag tycker det kan vara ofta rpn står still och det blir konstiga scenarion när de står buggade bilar och trasiga bilar mitt på vägen så att man kan ta bort sånt så att rpn flyter på bättre så om man ska göra större scenarion så behöver man inte ha massa konstiga små scenarion för konstiga händelser. T.ex om någon dör av en bugg så kan man ressa så att man kan fortsätta med scenario. Samma sak om folk dör av någon som gör ett regelbrott som t.ex RDM eller VDM. Ibland tar det lång tid innan staffs har tid att komma och ressa och då blir de ingen bra flyt i rpn!
Därför vill jag bli servervakt för att jag vill avlasta staffs men samtidigt kunna rpa som vanligt men kunna ta små saker och fixa sånt själv!.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Okej, man använder sina prems bara för att man har t.ex. om jag RPar säger vi och det kommer fram en som man inte tycker om så kickar jag hen utan en vettig anledning. Och korruption är jag är ju polis då om det är en annan som har mig som gissla och då kickar jag honom för att jag ska komma undan från gisslandramat och vinna scenariot. Och abuse kan också är t.ex. man blir skjuten av typ en polis och då revivear man sig själv för att vinna (stav)
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top