Nekad Raggaren | Whitelist ansökning [minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Raggaren

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198372522492/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustaf

Vad är ditt discord namn? Ragge#0693

Vad är ditt födelsedatum? 15 December 2004

Berätta om din karaktär. Lasse Haggesson 35år är en person som är uppväxt i Norrland Torpshammar han är upp växt med en kriminell pappa som dog i en skottlossning i Sundsvall då va bara Lasse 13år. Hans Mamma var en knarkare som hade lämnat som pappa med hennes sån till han. Lasse har inte träffat sin mamma på 30år och då var han fem är. Efter det så valde han att flytta från staden och sen flytta till en annan stad där han tycker att han hör hemma vilket blev multistaden. Där han vill bli en gangster som alltid har varit hans dröm att ha en pistol och polisen bakom sig.

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag kan bidra med en hög rp och snygg rp nivå ett gott humör sen så kan jag bidra med snygga och roliga scenarion för att min karaktär är underhållande och rolig. Sen så har jag spelat på denna serven innan och jag och vill bygga upp man karaktär igen och spela med mina gamla polare igen.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Känner att denna stad är bra och har spelat på den ett tag nu och denna känns väldigt lovade. Och är mycket roliga scenarion och härligt folk

Hur hittade du Multistaden? Mina kompisar rekommendera den och sa att de lovande och bra rp nivå.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att göra rollspel och roliga scenarion och det gäller inte att vinna allt utan att ha kul.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka