Nekad Raggare1 | Medlem ansökning [Flow1z]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Raggare1

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? Luk4s#0923

Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en 23 åring man som jobbar ett medel bra jobb som betalade hyran kosten till mat och så, Aaron Lagerstedt min karaktär är en ganska ensam människa han har ingen fru inga barn och har bara några vänner en dag regnig dag i September så hade Aaron nog han hade tänkt ta livet av sig, men som tur hade de så hittade Aaron en kille han verkligen gillade (som vän) han hette Sebastian, Aaron och Sebastian blev bra vänner men en dag så kom tragedienn igen, Sebastian hade blivit dödad av en kriminell Aaron blev så ledsen han lovade sig själv att en dag ta hämnd på dom kriminella som tog Sebastian från honom, (tidshopp 5 månader) Aaron stod över den kriminella som hade dödat Sebastian han hade ett vapen i sin hand, han tog ett djupt andetag och blundade han tröck på avtryckarna som tog livet av den kriminella, när han egentligen skulle ha gjort de rätta och lämnat honom till polisen, efter det så tog Aaron ett jobb som polis och hjälpte andra som var i samma situation som honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med utvecklade scenarion som är välplanerade osv och även bara rolig rp. jag kan också Bidra med aktivitet samt en hög rp nivå och en ordentlig karaktär.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda parterna i ett scenario t.ex ett butiksrån ska tycka att det är roligt. Man ska inte bara spela för att vinna utan också göra det roligt för motparten och ge de en chans i rpn.

Hur hittade du Unive? För ca 4-5år sedan så hittade jag fivem genom vänner och då så såg jag att Unive och efter typ 1år så kände jag att det börja bli tråkigt att lira fivem så då börja jag spela annat. Nu vill jag komma tillbaka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka