Accepterad RagedNoa | Whitelist ansökning [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RagedNoa

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199006917956/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noa

Vad är ditt discord namn? ragednoa#2426

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Axel Lundgren och är 28 år gammal och är född i Eskilstuna. Axel växte upp med sin mamma och pappa. Redan vid 12 år så dog hans pappa hastigt. Detta fick sina konsekvenser för Axel skulle man kunna säga han började göra mer och mer dumma saker. Just idag så lever han på det kriminella men försöker komma bort från det. Han har börjat tänka på sitt liv och sin framtid med familj och hus. Så hans uppväckt har vart tuff för både han och sin mamma som alltid varit rädd att sin son inte ska komma hem en dag. Han som person gillar bilar och att vara med kompisar och familj. Han har alltid gillat bilar och skulle vilja jobba med det i framtiden. Om man ska snacka lite mer om hur Axel är som person och hur han reagerar på saker och ting så skulle jag säga att han är lugn och snäll till en viss gräns. Han har alltid skyddat sin familj och kommer aldrig låta nåt hända sina nära och kära. Axel behandlar alla människor med respekt och är aldrig elak mot någon i onödan. Han vill inte skapa problem. Men ska man korta ner hela texten så är han väldigt snäll och kommer alltid vara det med folk som behandlar han väl.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag spelar nästan varje dag 3-5 timmar på eran server och tycker den är väldigt bra. Jag har alltid velat köra seriöst rp med seriösa personer. Och jag tycker faktiskt satt många på denna server är jävligt bra på just rp. Men jag vill bli whitlistad på denna server för jag kör seriöst och håller mig till alla regler som finns.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitlistad för jag spelar mycket på eran server och vill ha tillgång till alla tillgångar som man får om man är whitlistad. Som jobb och massor av andra saker också.

Hur hittade du Unive? Jag pratade med min kompis som tipsade om denna server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Det viktigaste för mig är att köra seriöst och bygga upp min karaktär från grunden. Så hus,jobb och bilar är väl en framtid för just min karaktär. Jag har alltid gillat att dra ut på mitt rp. Säg att det är krig mellan två kriminella gäng. Istället för att bara tänka döda döda hela tiden så vill jag komma på lösningar. Typ som att prata med varandra. Detta kommer skapa mer rp och det blir roligare. Så min framtid inom mitt rp är att skaffa hus,jobb och så vidare.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag som person gillar att bygga upp en karaktär och nöta in mig på han. Så just nu kör jag bara på eran server med mig karaktär.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka