Nekad RagedNoa | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RagedNoa

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199006917956/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noa

Vad är ditt discord namn? ragednoa#2426

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en person som är för det mesta glad och snäll. Men kan ganska enkelt bli arg. Han gillar att lösa saker och ting genom att snacka med personer. Han vill inte skapa problem. Just nu har han inget jobb utan bara lever livet med en kompis. Han har ett stort intresse för bilar och håller på att samla pengar till en just nu. Han har en bmw m2 och en bmw m4 just nu. Men som sagt så håller jag på att bygga upp denna karaktär just nu med min kompis. Vi båda är nya på serven men gillar den väldigt mycket.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bjuda på ett bra rp. Det viktigaste för mig har alltid vart att man ska köra seriöst och alltid hålla säg till alla regler.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag spelar mycket på eran server och ser därför ingen anledning till att inte bli whitlistad. Sen får man tillgång till mycket saker som jobb till exempel.

Hur hittade du Unive? Min komps tipsade mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bygga upp min gubbe hitta nya kontakter och så vidare. Kanske joina något gäng. Just nu vill jag bara få en grund med bil hus och så vidare.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Just nu kör jag bara på eran server.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka