Accepterad rage420 | Whitelist ansökning [Bo1Trix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ragster

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198408986555/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus Danerhag

Vad är ditt discord namn? Ragster#9938

Vad är ditt födelsedatum? 31 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Konny och är 23 år när han var liten så jobbade hans pappa med bilar och hans mamma dog när ha var liten. Han älskar bilar tack vare hans pappa han fick följa med på jobbet. Hans pappa har en bmw och har även haft en volvo. Men hans största dröm är att äga en superbil som nästan ingen har för han tycker om unika bilar. Hans favorit bilar är bmw, volvo och buggati.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad för att ha mer möjligheter på servern och jag vill börja jobba på mer utvecklade jobb så jag kan tjäna mer pengar så jag kan köpa dyra bilar och ha det extra roligt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att kunna utvekla mitt rpande och för att kunna jobba på tex vianor för att jag älsakar bilar.

Hur hittade du Unive? Sökte på svenska servrar på fivem och så hittade jag unive och den hade mycket folk i den så provade och tyckte att det var jätte kul.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bli en av serverns bästa roleplayers och jag vill ta mitt rollspelande på så stort allvar som möjligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej absolut inte!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka