Accepterad rage420 | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ragster

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198408986555

Ditt Hex-ID: 11000010246224a

Vad är din discord tagg? Ragster#9938

Vem var det som bannade dig? Wagner

Hur lång tid var din ban? 1 vecka

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror attdet var för jag blev påkörd i sidan och jag inte stannade och spelade skadad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i min bil körde på motorvägen från sandy shores till stan och så hade polisen spärrat av vägen och jag hade lite för mycket fart så jag han inte bromsa och körden på en polis som stog mitt i vägen blev rädd att om jag skulle stanna så skulle jag få åka in i fängeleset så jag körde där ifrån och så fick jag en polis bil efter mig åkte en liten stund sen svängde jag av vägen för att försöka få bort polisen men så fick jag sladd på bilen så körde polisen in i min sida men jag tänkte att det inte var nån fara så jag åkte en liten bit men sen gjedde jag upp så satt polisen på mig hand bojor och satte mig i bilen polisen sa ingenting till mig när jag pratade och sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha stannat vid polisen som jag körde på och tagit konsekvenserna eller kunde jag ha spelat skadad när jag blev påkörd i sidan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att om man blir påkörd så ska man spela skadad och kommer inte göra det igen

Har du läst våra regler? Ja

Tänk på att alltid följa våra regler, läs också dom noggrant.

mvh Acho

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka