Accepterad Rafiki01 | Medlem ansökning [mvilliez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rafiki01

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rodie

Vad är ditt discord namn? Rafiki5092

Vad är ditt födelsedatum? 1 April 2001

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bengt Lagerblad

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Komisk, udda, manipulativ

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär, Bengt, Bängan eller Alkis-bengt är bara några namn han går under, föddes i en arbetarklassfamilj utanför stan under 70-talet. Han växte upp i en tuff miljö, där fattigdom och kriminalitet var vanliga inslag. Hans barndom präglades av en frånvarande far och en mamma som kämpade för att få ihop familjens ekonomi. Detta skapade ett behov av att ta sig fram på egen hand, vilket ledde till att Bengt tidigt började engagera sig i småbrott och fiffel. Vid tonåren hade han redan blivit en känd figur I den undre värld, och hans charm och självförtroende gjorde att han snabbt fick ett rykte som en person man både fruktade och beundrade. Hans intelligens och förmåga att läsa människor blev hans största tillgång, och han lärde sig snabbt att manipulera och spela på andras svagheter. Hans första större brott var ett inbrott som slutade med en lång fängelsedom, men istället för att nedslås, började han se fängelset som en plats där han kunde nätverka och bygga upp kontakter som skulle hjälpa honom senare i livet Trots hans många år av brottslig verksamhet och upprepade fängelsedomar, förblir Bengt en person som charmar omgivningen med sin självsäkerhet och förmåga att manipulera människor. Hans handlingar är ofta förankrade i en djupare önskan om att få kontroll, att vara någon, och att aldrig bli förbisedd. Bengts framtidsplaner är lika komplexa som hans förflutna. Han har blivit äldre, och efter år av brott och fängelsestraff har han börjat reflektera över sitt liv. Trots att han fortsätter att vara en stor del av den kriminella världen, finns det tecken på att han kanske är på väg att förändra sig. Kanske inte helt, men tillräckligt för att sluta vara en simpel rånare och bli en mer strategisk och välplanerad aktör i det kriminella spelet. Hans charm och manipulerande egenskaper gör honom till en person som inte lätt kan förlora sitt inflytande, även om han inte längre är den unga, impulsiva mannen han en gång var. En av hans största framtidsdrömmar är att etablera ett mer "legitimt" företag där han kan tvätta sina pengar och hålla sig utanför polisens radar, samtidigt som han behåller kontrollen över sin gamla värld. Han ser sig själv som en person som, trots sina många misstag, alltid har lyckats hitta vägar att återuppfinna sig själv och komma undan med sina brott. Oavsett vad som händer, har Bengt alltid en ny plan på gång för han är ingen man som ger upp utan att kämpa till sista andetaget.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en händelserik karaktär som både syns och hörs, roliga scenarion och en upplivad stäming såfort bengt dyker upp bland resten av invånarna i staden

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Blir jag rånad av någon så ska jag göra allt för att följa deras begäran medans han har överhanden på mig.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har aldrig brutit mot reglerna och har inga planer på det heller.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sunt förnuft, att spela ut till exempel scenarion som om de vore verklighet, inte dra fram ett vapen och börja spruta i centrum utan ett scenario bakom det. VDM, vehicle death making, köra runt o mörda folk med sitt fordon utan ett scenario, reglern går under båda RDM o VDM att döda folk utan anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Vill tillägga här att jag varit borta på uppdrag där jag inte haft möjlighet att använda telefonen, kom nyligen hem och är nu ledig och redo att göra ett nytt försök med min intervju. Jag är ny inom rp, har spelat någon enstaka gång längre tillbaka men har en livlig fantasi och tror det kommer göra detta till ett galet äventyr för både mig och alla andra grymma rollspelare på servern Anmäl

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka