Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/nejnej123123123123312123123/
Vad är ditt namn i verkligheten? Rafael
Vad är ditt discord namn? Rafaaela#5301
Vad är ditt födelsedatum? 20 November 2007
Berätta om din karaktär. Vi kan börja med att han har ett stort intresse för bilar och han har en kort stubin och han är 21 år och han hatar när folk är otrevliga för då kan han bli rasande
Varför ska just du bli whitelistad? jag ska försöka att bli en brandkårs människa och rädda folk och släcka bränder och försöka va en bra kille bara
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För den är rolig och det är alltid många som spelar det finns alltid något att göra och jag gillar bara den här servern för alla andra är skit deras F2 menyer kan man duplicata med och det är skit tråkigt.
Hur hittade du Unive? Det började med att mina polare sa att jag skulle ladda ner fiveM och jag gjorde det sen när det va klart så sa dom gå in på multistaden då gick jag in och det är så jag först hittade unive/multistaden.
Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha kul såklart
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? om jag spelar fivem i huvetaget så spelar jag bara på unive och makt men makt är inte så bra så helst unive.
Vad är ditt namn i verkligheten? Rafael
Vad är ditt discord namn? Rafaaela#5301
Vad är ditt födelsedatum? 20 November 2007
Berätta om din karaktär. Vi kan börja med att han har ett stort intresse för bilar och han har en kort stubin och han är 21 år och han hatar när folk är otrevliga för då kan han bli rasande
Varför ska just du bli whitelistad? jag ska försöka att bli en brandkårs människa och rädda folk och släcka bränder och försöka va en bra kille bara
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För den är rolig och det är alltid många som spelar det finns alltid något att göra och jag gillar bara den här servern för alla andra är skit deras F2 menyer kan man duplicata med och det är skit tråkigt.
Hur hittade du Unive? Det började med att mina polare sa att jag skulle ladda ner fiveM och jag gjorde det sen när det va klart så sa dom gå in på multistaden då gick jag in och det är så jag först hittade unive/multistaden.
Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha kul såklart
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? om jag spelar fivem i huvetaget så spelar jag bara på unive och makt men makt är inte så bra så helst unive.