Accepterad Rafael | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rafael

Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199115808781/

Ditt Hex-ID: steam:110000144e0300d

Vad är din discord tagg? Rki2

Vem var det som bannade dig? Anticheat

Bild på banmeddelande: image_2025-04-18_134546988.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? .

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Hade varit afk i runt 5h vid mitt gänghus. så hade dött av svält. Kom tillbaka till att någon hade lämnat mig vid svettlana. och att jag var död Skrev en help ifall jag kan få rev för glömde stänga av datorn när jag skulle dra. Så fick jag svaret "Rpa på det" så sa jag bara okej sen försökte jag checka in mig i svettlana. Så gick det inte för det stod något i stilen att det finns många inne som kan hjälpa. Sedan 5 sekunder senare typ så blev jag bannad. av anticheat.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja. Det var väl felaktigt för jag inte har gjort något. Varit afk i 5h så har inte riktgit varit med i något scenario där jag kunnat använda mig av fusk. Vill också lägga in att det var lukastheking (Helper) som tog min help ticket. Så om ni kan komma åt gamla helps eller fråga han om han minns borde ni se att jag låg död där sekunder innan jag blev bannad. Ni kan säkert kolla i logs också hur lång tid det tog ifrån att jag dog tills att jag blev bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Åkt på en ban för 4år sedan. Annars tror jag inte jag har några andra bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? tror jag inte nej

Har du lärt dig någonting efter din ban? Stänga av datorn kanske. Vet inte om det har något med det att göra. att jag låg död i flera timmar in game

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka