Nekad Rafael | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rafael

Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199115808781/

Ditt Hex-ID: steam:110000144e0300d

Vad är din discord tagg? Rki2

Vem var det som bannade dig? Det står inte. Är bannad i discorden bara så.

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: image_2025-02-21_221745494.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För ungefär 3-4 år sedan gav jag en av mina vänner trust. En annan i vårat gäng vi hade under den tiden (Hyenorna) gav honom vapen. Notera att jag inte viste detta. Jag gav han trust för han skulle lalla med en vän till oss och slå han lite bara. Men då valde han att gå till piren och skjuta massa folk. vilket ledde till att både han och jag blev blacklistade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Förklarade precis ovanför.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både och skulle jag väl säga. Jag gjorde ju fel i att ge han trust. Men samtidigt hade jag ingen aning att han skulle göra så. Så tycker jag att jag förtjänar att bli bannad? Svar nej. Men dock förstår jag att jag blev bannad ur en staffs perspektiv.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej det har jag inte.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte litat på personen och ge han trust.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte lita på alla.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka