Nekad rAEbl | Whitelist ansökning [brillmuppen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rAEbl

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/arkomanN/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? rAEbl#8625

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 1988

Berätta om din karaktär. Torgny Skärming
32år från västerås har 2 katter men är allergisk så han är alltid snorig.
Lite långsammare än dom flesta. Men är väldigt öppensinnad och säger JA till allt.
Hans pappa va inte tillgänglig innan han blev 18 då morsan sparka ut honom. Och han flyttade in till sin pappa.
Han och hans farsa hittade verkligen varandra och Pappan krocka med sin scoter en dag på väg hem från jobbet, Bröt ett revben som punkterade aortan och pappan gick bort.
Han flyttade och började jobba som en skoggshuggare uppe i hudiksvall där han fick väldigt lite supervision och hans handläggare hade ett eget bränneri. Det var här alkoholen blev prio nummer två, Efter taco tisdag förståss!
Efter 12år som alkoholist och huddiks "loser" bestämmde han sig för att förändra sitt liv. Han hade nämligen sett en film med Jim Carrey som heter YES MAN. Han blev helt tagen av att ett liv kan förändras så mycket om man bara säger JA till allt.

Varför ska just du bli whitelistad? Vill ha en stabil server där man kan utveckla sin karaktär och hitta nya vägar i livet för Torgny. Jag kommer alltid RPa och hålla en hög standard samt bidra till roliga scenarion. Kommer heller inte vara här för att ha den fetaste bilen eller den flashigaste lägenheten utan jag kommer vara här för att ha kul och utveckla min och andras karaktärer.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Vill utveckla Torgny på denna servern och lära känna karaktärerna här. Satsa på att hitta ett redigt jobb och nummer 1 är ju att växa i min egna RP nivå. Tycker denna servern också har allt man skulle behöva för att göra allas scenarion riktigt roligt.

Hur hittade du Multistaden? Googlade runt lite och hittade denna.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att växa i min egna RP nivå och hålla en hög standard. Samt att kanske få ett riktigt jobb. Och testa flera olika jobb. Dvs växa i min egna RP nivå! :)

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Det gör jag inte nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka