Nekad rAEbl | Ban överklagan [Christoffer Wanzel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

rAEbl

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/arkomanN/

Ditt Hex-ID: 11000010375fdfb

Vad är din discord tagg? arkomanN#8625

Vem var det som bannade dig? Dysphoria

Hur lång tid var din ban? 20 dagar??????

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Stjäl tjänstefordon?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Maktgalna?

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Han parkera sin polisbil som ett arsle. Jag skulle parkera det snyggt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har ett klipp på det så ni får säga om det var fel eller inte. Jag tycker att jag RP'ade det på ett bra sätt. Polisen va helt tyst och bara bannade mig. https://medal.tv/clips/47580636/d1337MvkDEU7
Personligen tycker jag att han skulle RP'at mer med mig och kanske satt mig i finkan. En 20 dagars ban för det där är jävligt överdrivet ur min synpunkt. Jag ville få detta till ett roligt RP. Tydligen inte han som bara sa "ut innan jag skickar dig" Vilket jag också gjorde på en gång han sa det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. OOC ingame. Sa en killes namn. Har diskuterat detta med alla personer i fråga och jag har lärt mig mycket.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske? Men min karaktär är sån. Han vill ha ordning o reda!!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte ens RP'a? i guess inte ens gå in i ett fordon som är för utryckning. Tycker 20 dagar bara för att hoppa in i bilen och backa 5meter för att sedan försöka parkera är lite VÄL mycket. Dontcha think?

Har du läst våra regler? Ja

Vi här på Unive strävar efter att ha en sån hög rollspels standard som möjligt, istället för att gå fram till polisen och be honom snällt att kanske parkera bilen på ett finare sätt väljer du att sätta dig i ett tjänstefordon utan tillåtelse och börjar tjuvkoppla den på det stället med mest folk som ser dig mitt i dags ljuset samt polisen själv. Du måste inse att det är absolut inte såhär det ska gå till och det är grov Failrp både på vad du försökte göra och även att du försökte bortförklara dig på ett sätt som är otroligt oseriöst.

Tillbaka