Accepterad Radovan | Whitelist ansökning [JJ] [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Radovan

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198230033408/

Vad är ditt namn i verkligheten? Musti

Vad är ditt discord namn? Musti

Vad är ditt födelsedatum? 20 November 2020

Berätta om din karaktär. Svarte Petter är en 31-årig praktikantläkare vars liv domineras av att lösa mordet på hans halvbror, Victor Martinsson. Martin kvävdes 2011 och mördaren ställdes aldrig inför rätta.

Han är en svensk buddhist. Han har en examen i medicin.

Fysiskt sett är Svarte i ganska bra form. Han är lång med olivhud, brunt hår och bruna ögon. Han har ett födelsemärke i pannan.

Han växte upp i ett medelklasskvarter. Hans mor gick när han var ung och lämnade honom med sin far, som var full.

Han har för närvarande ett förhållande med Kristina Sofia Oscarsson. Kristina är tio år äldre än honom och arbetar som manusförfattare.

Svarte bästa vän är en praktikantläkare som heter Mallory Barnes. De är oskiljaktiga. Han hänger också med Freddy Mattiasson och Bert Herbertsson. De tycker om att kolla nyheter tillsammans

Varför ska just du bli whitelistad? Jag spelar väldigt många timmar och kan bidra till staden på många sätt. Har tidigare jobbat på sjukhuset och har erfarenhet inom det. Jag tycker om servern eftersom den är svensk och jag tycker det är roligare. Har spelat RP ett bra tag nu och gillar det väldigt mycket. Jag är skötsam, respekterar och följer reglerna. Vill vara med och se staden utvecklas. Har spelat på andra RP servrar förut och kan allt om, FearRP, MetaGaming, PowerGaming, FailRP etc. Jag är seriös i mitt rollspelande, gillar inte oseriösa servrar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill vara en del av servern och integrera med folket som hitills varit väldigt trevliga och roliga. Sen är det också en trygghet att vara whitelisted då du prioriteras en aning och det skulle jag gärna vilja då jag lägger ner mycket tid på spelandet och är engagerad i servern. Som jag nämde tidigare så vill jag gärna jobba på sjukhuset och då skulle en Whitelist vara passande. Jag vill fastna på denna servern och en whitlist godkännande skulle få mig att känna mig tryggare.

Hur hittade du Multistaden? Fick reda på det genom en vän.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Vara någon annan. Vill utforska staden. Bygga upp kontakter och bara ha kul. Vill etablera mig i staden och lära känna invånarna.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ja, Spelar på Eclipse, Gta World och Amplify RP.

Tillbaka