Accepterad racoonmilk | Whitelist ansökning [Kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

racoonmilk

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199003723201/

Vad är ditt namn i verkligheten? john jorfors

Vad är ditt discord namn? jorfors#9043

Vad är ditt födelsedatum? 29 Januari 2007

Berätta om din karaktär. jag heter friskbert avocadopuree är 20 år, min pappa är från sverige och mamma från finland men jag är född i sverige. jag kommer från göteborg. där har jag jobbat med att rensa fisk och nu vill jag bli miljonär och leva livet. jag gillar att spela hockeyw och många andra sporter mitt favoritlag är frölunda. jag har spelat fotboll hela mitt liv. mitt största intresse är bilar och kläder jag gillar mycket märkeskläder framförallt gucci, fendi, supreme och mera. mitt favorit bilmärke är buggati det hade vart en dröm för mig att skaffa en. jag kommer från en ganska rik barndom med mycket pengar mina föräldrar var rika och hade ett eget företag. jag tänkt att jag ska få ett ännu bättre jobb så jag kan tjäna mer pengar än dem och skämma bort mina vänner och familj. jag kom från den fina delen av stan där det var lite kriminalitet och man gjorde bra grejer så jag kan alla lagar och bryter dem aldrig. jag är väldigt glad väldigt ofta och nästan aldrig ledsen. jag hoppas att folk ser mig som den snälla och omtänksamma personen jag försöker att vara. jag gillar att skämta mycket och umgås med folk jag gillar och träffa nya kompisar. jag träffade mitt livskärlek i göteborg som tyvärr dog i en bilolycka och det har gjort mig lite mindre glad och ledsen men är fortfarande glad väldigt ofta. och nu letar jag efter ny kvinna som kan göra mitt liv lite roligare och göra det trevligt. jag gillar också att vara med kompisar och polare, träffa nya människor, tv spel och mat. mittdröm jobb skulle nog vara att äga en egen firma där man pimpar bilar och hjälpa folk att få snygga bilar för bra pris. jag är norsk så är en ganska hård kille men fortfarande skön. det var allt om mig, tack.

Varför ska just du bli whitelistad? jag ska bli whitelistad så att jag kan roleplaya på riktigt. jag har spelat på servern ett tag men har inte haft friheten att göra saker som andra kan därför vill jag bli whitelistad och få större möjligheter att göra saker jag tycker är roliga som t.ex pimpa bilar. jag ska bli whitelistad för att jag är duktig på att roleplaya och kan reglerna väl. jag kan kanske också hjälpa andra att lära sig dem och ha kul på servern. jag känner att jag är en vänlig kille som folk gillar. jag är också duktig på att hålla mig till reglerna och stökar inte runt som andra.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag ska bli whitelistad på denna server för att jag tycker att det är en seriös rolepaly och folk bryter inte mot reglerna och lallar runt som på andra servrar. denna server är precis en sådan jag söker. jag tycker att denna servern är jätte rolig, seriös och bra.

Hur hittade du Unive? jag har spelat five m ett tag men aldrig hittat en bra server som jag har fastnat för. jag hittade rekommenderade min kompis denna servern och jag har fastnat totalt i den. det är därför jag vill bli white listad också så att jag kan spela med min kompis som är det. jag har länge letat efter en seriös roleplay server och nu har jag hittat den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med mitt rolspel är att främs ha en rolig tid med kompisar på servern men också att inte förstöra för andra och spela oseröst. jag har också som mål att uppfylla min karktärs drömmar om ekonomiskt oberoende. mitt mål är att inte bryta mot lagen och vara snäll mot alla. det hade också varit kul om jag fick några snygga bilar men det är inte huvud målet. mitt allra främsta mål är att vara snäll mot alla.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej inte för tillfället men jag har spelat mycket på andra servrar som t.ex meyhem rp och snöstaden. jag är whitelistad på borda. men hoppas på att få chansen att kunna spela mer på denna servern.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top