Nekad racoonmilk | Whitelist ansökning [Bo1Trix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

racoonmilk

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199003723201/

Vad är ditt namn i verkligheten? john jorfors

Vad är ditt discord namn? jorfors#9043

Vad är ditt födelsedatum? 29 Januari 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär är en vänlig person som ursprunglignen kommer från bosnien där han bodd på gatorna. han gjorde en farlig deal med en mafia boss och behövde fly landet nu är han i sverige. han har pluggat 4 år till mekaniker och har bestämt sig för att skaffa ett bra liv här i sverige. min karaktär är en snäll kille som tänker på andra, han söker fru eftersom att han fick lämna sin andra i bosnien. han har et stort intresse för bilar och aktier, intresset för bilar kommer från hans far i bosnien som jobbade på en verkstad och det är en av anledningarna till att han pluggade til mekaniker. intresset för aktier fick han av sin bästa komis hektor som lever på aktier och har lärt honom allt om dem.

Varför ska just du bli whitelistad? just jag ska bli whitelistad så att jag kan bidra med att hjälpa folk att fixa deras bilar genom att uppfylla min karaktärs drömmar om att bli bil mekaniker. jag ska bli white listad så att jag kan spela seriös rolepaly och inte bara springa runt och förstöra för folk. jag vill få friheten att göra fler saker och spela seriösare. jag ha god kunskap om five m som kan vara användbart i flera situationer. jag vill också kunna spela mer med min kompis som är whitelistad.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag har testat flera andra servers men har aldrig tyckt att de har varit särskilt roliga men nu har jag spelat ett tag på den här servern och tyckt att det har varit riktigt kul. jag tycker inte heller att jag har fått chansen att roleplaya på riktigt när jag inte är whitelistad. jag tror att om jag blir white listad så kommer jag kunna bidra med fler saker på servern. jag kommer också kunna få större frihet och hjälpa folk som är nya. jag vill också kunna spela med min kompis som är white listad och kunna göra saker som han kan.

Hur hittade du Unive? jag har spelat five m ett tag men aldrig hittat en bra server som jag har fastnat för. så rekommenderade min kompis denna servern och jag har fastnat totalt i den. det är därför jag vill bli white listad också så att jag kan spela med min kompis som är det.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med mitt rollspel är att spela seriöst med mina kompisar och kunna uppfylla min karaktärs drömmar som mekaniker. jag vill jobba med att laga och fixa bilar så att de blir snyggare och snabbare. jag har ett stort intresse för bilar och tycker att det hade kunnat vara kul att jobba med det på denna servern. jag vil också kärna mycket pengar och köpa snygga egna bilar på servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej inte för tillfället men jag har spelat mycket på andra servrar som t.ex meyhem rp och snöstaden. jag är whitelistad på borda. men hoppas på att få chansen att kunna spela mer på denna servern.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top