Accepterad racoonmilk | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

racoonmilk

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199003723201/

Ditt Hex-ID: 11000013e31e5c1

Vad är din discord tagg? jorfors#9043

Vem var det som bannade dig? vdm

Hur lång tid var din ban? 25 h

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM ~Pubbis

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag körde på min kompis

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och en kompis från skolan spelade tillsammans och så sladdade jag in i honom med mening PÅ SKOJ och vi borda skratta och hade jätte kul och sen körde jag på honom en gång så att han flög framåt. jag visste att han inte skulle ta skada för att jag inte har medborgarskap/whitelist

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ingen felaktig ban men Staff missförstod situationen eftersom att de inte förstod att det var på skoj. och jag tycker att det är taskigt för vi borda var med på det.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ej det för att jag har hålt mig till reglerna hela tiden

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat göra annorlunda men eftersom att vi borda tyckte att det var kul så tänkte jag ej på det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag inte ska köra på någon även fast det är på skoj med en kompis.

Har du läst våra regler? Ja
 
Tjenare, min dator är sönder så har ej tillgång till in game, men gör såhär att du hoppar in i väntar på support, visar överklagan och säger att jag sagt de så fixar dom det.
 
Tillbaka
Top