Accepterad RackarTobbe | Whitelist ansökning [brillmuppen] [Momme]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RackarTobbe

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/RackarTobbe/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias

Vad är ditt discord namn? Tobbe#6672

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juni 2002

Berätta om din karaktär. Karaktären jag rollspelar som heter Lukas Andreasson och är ca 29 år. Han växte upp i göteborg med sin mamma och pappa på en gård, han har sedan ung ålder fixat traktorer med sin pappa och när han började skolan så åkte han motordrivna transportmedel som moped och sedan bil. Han är 29 år gammal och har i tidigare stad jobbar som mekaniker och prestandahöjande mekaniker som optimerar, hans specialtalang är turbokittade bilar, sugmotorer! Dock hoppas lukas att han inte kommer in på fel spår igen, han har haft gamla vanor kring street race och köra ifrån polisen och liknande, han har tidigare när han var lite blivit väldigt inspirerad av filmer och serier, bla Paul Walker är en stor inspiration. Lukas har i tidigare städer tjänar mycket pengar snabbt pga sin talang inom street racing. Men efter många timmar i en poliscell har Lukas bestämt sig för att sköta sig. I samma veva bytte han stad till Multistaden eftersom att han vill komma bort från sina gamla kretsar som hade med kriminella saker och street racandet att göra. Lukas känner sig glad över att få komma till en ny stad och få knyta nya kontakter, speciellt inom bilkulturen i multistaden! Han är taggad på att träffa folk och utforska i en ny stad. Och lämna sin gamla liv bakom sig. Förhoppningsvis inte komma tillbaka på dom vanorna och tjäna massa pengar på dåliga sätt.