Accepterad RackarTobbe | Whitelist ansökning [brillmuppen] [Momme]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RackarTobbe

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/RackarTobbe/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias

Vad är ditt discord namn? Tobbe#6672

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juni 2002

Berätta om din karaktär. Karaktären jag rollspelar som heter Lukas Andreasson och är ca 29 år. Han växte upp i göteborg med sin mamma och pappa på en gård, han har sedan ung ålder fixat traktorer med sin pappa och när han började skolan så åkte han motordrivna transportmedel som moped och sedan bil. Han är 29 år gammal och har i tidigare stad jobbar som mekaniker och prestandahöjande mekaniker som optimerar, hans specialtalang är turbokittade bilar, sugmotorer! Dock hoppas lukas att han inte kommer in på fel spår igen, han har haft gamla vanor kring street race och köra ifrån polisen och liknande, han har tidigare när han var lite blivit väldigt inspirerad av filmer och serier, bla Paul Walker är en stor inspiration. Lukas har i tidigare städer tjänar mycket pengar snabbt pga sin talang inom street racing. Men efter många timmar i en poliscell har Lukas bestämt sig för att sköta sig. I samma veva bytte han stad till Multistaden eftersom att han vill komma bort från sina gamla kretsar som hade med kriminella saker och street racandet att göra. Lukas känner sig glad över att få komma till en ny stad och få knyta nya kontakter, speciellt inom bilkulturen i multistaden! Han är taggad på att träffa folk och utforska i en ny stad. Och lämna sin gamla liv bakom sig. Förhoppningsvis inte komma tillbaka på dom vanorna och tjäna massa pengar på dåliga sätt.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är väldigt seriös inom rp och spelar väldigt ofta och tror att jag skulle kunna bidra till servern med att jobba och träffar nya kompisar. Jag gillar verkligen rp. Jag kommer följa reglerna och tycker det är roligt med andra som också är dedikerade till rp och till en viss server. Jag vill att det ska gå bra för min karaktär och tycker det skulle vara rolig att kunna söka jobb på mekonomen eller liknande. Att få WL är lite som att komma till nästa stadie i multistaden, det skulle vara kul eftersom att man känner sig limiterad inom branschen nu när jag inte har det! Jag kommer 100% bidra till en god ton och bidra till denna seriösa server! Jag tycker det är bra att Multistaden tar tag i FiveM och gör en riktigt bra server! Ifall jag skulle bli whitelistad skulle jag respektera alla med spelare samt staffs och andra människor på server.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att denna är min server som jag spelar på och vill gärna jobba mig upp i rang på denna server. Via mekaniker och sedan vidare för att optimera och köra finare bilar! Jag vill fortsätta med min karaktärs drömmar och bara ha roligt generellt.

Hur hittade du Multistaden? Två polare spelar också på den! och jag ville också testa att spela på en dedikerad server som faktiskt var lite struktur på.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Träffa nya vänner, ha rolig, jobba sig upp till högre rang och bara generellt träffa nya polare och ha kul!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej, bara multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka