Nekad RackarTobbe | Chef-jobb ansökan [Kasper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RackarTobbe

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
12
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Rikspolischef

Vad heter du IRL? Tobias

Vad heter du på discord? tobbe#6672

Hur gammal är du? jag är 18 år gammal

Hur många timmar har du på Fivem? ca 600, alla är på unive

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag som har varit kriminell på servern länge och känner att polisen måste vara ett större hot om servern ska utvecklas inom både det kriminella och polisen. Jag känner att jag kan förbättra både rpn och hur professionell polisen är. Jag vill ha jobbet för att jag känner att jag kan organisera kåren och se till att den förbättras. Jag känner att jag är en bra ledare och är bar på att skapa relationer med folk, samt att det kommer vara lätt för mig att säga till folk ordentligt och konstruktivt, vilket jag känner många äldre rikspolischefer inte kunnat lika väl. Utvecklar gärna dessa punkter muntligt!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit Polisdirektör ett tag under vibles ledning för någon månad sedan, det varade inte superlänge Hade superkul men jag tyckte att dem dåvarande i ledningen skulle kunna gjort ett bättre jobb, samt varit mer dedikerade till yrket, och rpn.

Berskiv din karaktär? Min poliskaraktär heter Arnold Schwarzenegger 30 år och växte upp med en komplett familj, hans pappa var Polis hela hans uppväxt och när han blev avrättad av några kriminella när Arnold var ungdom så kände han att han skulle bli polis och bevisa för sin pappa att han inte dog förgäves. Ända sen barnsben har han pluggat på Polishögskola och jobbat sig upp i rang och utbildat sig själv genom åren.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag, flera timmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Yes, kommer fortsätta på min kriminella karaktär, dock kommer jag inte ha lika kul, med tanke på kriminella rp stadiet i nuläget. Tycker det finns rum för mycket förbättring där.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, aldrig gjort

Har du läst våra Regler? Yes, kan dom utantill.

+rep Skulle passa skit bra som Rikspolischef, skulle styra upp allt bra, skulle göra nya och innovativa saker för kåren och skulle höja RPn inom polis yrket väldigt mycket. :)

+rep fin ansökan. Vet att du var högt uppsatt innan och vet även att du har erfarenhet sedan tidigare.

+rep arnold är ung med begåvad tror verkligen han kommer vara en bra chef +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++rep

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka