Accepterad RackarTobbe | Ansökan till Servervakt [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

RackarTobbe

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Tobbe

Ange ditt födelsedatum 15 Juni 2003

Vad heter du på discord? Tobbe#6672

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 4 timmar om dagen, minst

Hur länge har du spelat på Unive? 3 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Delvis så skulle jag kunna bidra till att servern blir mer seriös genom att varna/kicka/banna folk som inte rpar "bra" eller på en seriös nivå.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag rpar seriöst och väldigt ofta och tycker att jag skulle kunna bidra till att servern är en seriös server där alla vill rpa och inte trollar. Detta är den ända servern som jag spelar på och jag personligen skulle vilja hjälpa så att support kan ägna sig åt viktigare saker än att noclipa efter folk som driver och trollar. Jag gillar verkligen servern och vill bidra tillsammans med andra servervakter och staffs för att höja rp nivån generellt genom att berätta när folk gör fel.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle använda mina servervakt perms när det skulle vara nödvändigt för att snabbt och smidigt varna/kicka folk som inte har koll på hur rp funkar eller folk som kommer in på servern med syftet att förstöra. Jag skulle kunna spara tid åt supports och mods som inte skulle behöva ägna sig lika mycket åt onödiga /report ärenden och kunna göra nödvändiga saker.

Varför ska just du bli servervakt? Jag rpar seriöst, och ofta. och som polis är jag i många scenarion där det skulle va nödvändigt. Jag kommer använda mina perms med vaksamhet och kommer inte använda några commands i onödan ifall det t.ex uppstår ett bråk pga D-sync eller liknande. Jag har många gånger hoppat support för saker där folk gör fel och jag visar klipp mm, Därmed tycker jag att jag skulle passa bra för sv rollen.

Varför vill du bli servervakt? Jag tycker att mycket tid skulle kunna bli sparad genom att man skriver en report istället för att kicka eller varna någon. Jag personligen stöter på en del personer som lallar och har syfte att förstöra på servern. Jag tycker det skulle kunna höja rpn på servern om alla seriösa spelare har servervakt och skulle kunna kicka personer som inte har syfte att rpa seriöst och på nivån som Unive vill....

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan alla commands som sv får använda

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja för ooc en gång, sedan felaktikt en gång

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Tillbaka