Accepterad RACK_swagy | Medlem ansökning [Muddi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RACK_swagy

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
-1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/eboy_swagy/

Vad är ditt namn i verkligheten? Maximilian Frank

Vad är ditt discord namn? RACK_swagy#7505

Vad är ditt födelsedatum? 24 September 2009

Berätta om din karaktär. Det här är Lukas Isaksson han älskar att hålla på med bilar och saker som har med fordon att göra. Han har inget jobb och han är 26 år. Hans mamma dog när han var 5 år och sen det så har han satsat på att bil livet han körde gokart redan som 7 åring och har kört i F3. Han jobbade på Macdonalds en stund men han tyckte det var tråkigt Han är väldigt snäll men han har en kort stubin han kan bli väldigt arg. När man hänger med Lukas kan han kanske bli lite närgången men egentligen vill han bara alla väl. Han har det inte så svårt i livet han har aldrig tagit droger eller nått liknande. Hans mål i livet är att bli polis han vill speciellt hjälpa såna som sin pappa de som lever på gatan och de som är missbrukare.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill kunna ansöka om fler jobb som kan vara lönsamma för all som vill ha en trevlig stund. Jag vet att jag kan bidra till att alla mår bra och viktigaste är att alla har kul, och kan ha en bra RP experience. Jag tycker att jag kan bli en bra medlem för att jag kan hjälpa alla nya att kunna hjälpa till och känna sig inkluderade och att de ska kunna vara med när servern förändras och få jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Göra roliga scener göra folk trygga på servern. Men jag ska också vissa respekt för staffs och alla andra på servern. Jag tror jag kommer göra bra rp om jag blir goskänd.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska kunna dela på ansvaret och om ex man kraschar med någon så ska man kunna ta ansvar över vad man har gjort. Den man spelar mot ska ha en chans att få den RP de behöver. Det innebär också att man ska RPa som om det hände på riktigt och att man inte skulle bara åka iväg från en krasch eller stjäla en bil utan att betal i verkligheten så att motparten också ska kunna vinna på en rp.

Hur hittade du Unive? Genom tiktok, vänner och kända streamer ex drobz

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka