Inaktuell RACK_swagy | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RACK_swagy

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
-1
Vad är ditt namn i verkligheten? Maximilian Frank

Ditt discordnamn: RACK_swagy#7505

Ange ditt födelsedatum 24 Juli 2009

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att Staff-Arbete ser och verkar vara roligt. Jag vill testa vara staff på denna server och det vore roligt att själv bli Staff. Jag själv känner att jag vill hjälpa servern med saker. Det skulle varit kul med att framgå i servern utveckling igenom tiden som kommer. Jag skulle vilja hjälpa serverns bästa och förbygga upp RPn på servern. Jag vill hjälpa och stödja servern på alla möjliga sätt. Jag tycker RP är roligt men jag känner att jag skulle vilja bli staff istället och stötta servern på det sättet. Jag tycker det är roligt att hjälpa folk, jag tycker om glädjen att få folk nöjda och glada. Jag hade viljat hjälpa så mycket som jag kan. Därför ansöker jag för att jag vill hjälpa servern. , jag är rätt hjälpsam av mig och jag vill försöka att hjälpa folket här på servern samt vara med och hjälpa servern utvecklas på alla möjliga sätt. Jag känner att jag är rätt man för jobbet. Jag borde också bli Staff för att jag är erfaren inom det mesta. Jag kan mycket kommandon och jag känner att jag skulle passat som Staff. Jag är som sagt rätt Hjälpsam av mig och vill göra allt för att hjälpa folket här på UniveRP att växa på alla möjliga sätt.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? minst 3-8 timmar

Hur länge har du spelat på Unive? ganska länge men har joinat och läntat några gånger

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja på en server som är borta

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag skriver några kommandon för att visa att jag kan.
Här är några kommandon
revive (id) du ger en person som är död revive /spec (id) Du följer personen automatiskt och jag tror de är om man trycker G kan man se deras inventory /goto (id) Du teleporterar dig till en person /bring (id) Du teleporterar en spelare till dig själv /svban (id) (Anledning) Du bannar någon i 30 min. /sqlban (id) (dagar) (Anledning) : Detta bannar en person i antalet dagar som angets /togglename: Det visar allas steamnamn och deras ID /kick (id) du kickar en person från servern och personen kan ansluta igen direkt /tpm : Du teleporterar dig till en plats man satt en markör på /dv : Du tar bort ett fordon som är nära dig /sv : Du skriver ifall du behöver en Servervakt /sc : Du skriver i staff chatten ingame

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka