Accepterad rabo123 | Medlem ansökning [Yxjäveln]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rabo123

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? Rabo123#6020

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Mitt karaktärs namn är "Linus Andersson" 25 år gammal. Linus hade en svår uppväxt med att när han var 12 år så började hans föräldrar dricka och började bli våldsam mot Linus så kom sos in och lämnade han till ett boende men när han började skolan i en annan stad så blev han väldigt nere och istället för att prata med någon om det så mobbade han folk i skolan och blev tillsagd många gånger och avstängd tillslut från skolan. Linus började bete sig dåligt mot sina föräldrar vilket ledde till att hans fosterfamilj skickade iväg honom till ett barnhem tills han blev 16 år gammal och då hittade han en familj som faktiskt brydde sig om Linus och tog hand om han som han var familj till dom och han fortsatte att mobba tills en dag han började acceptera hans familj denna gång och började ta intresset av hans låstas farsas gamla Volvo och började lära sig hur en bil funkade och hur man fixade Volvon tills han började gymnasiet och tog examen som mekaniker och bodde med hans familj tills han blev 25 och jobbade med hans pappa på en verkstad tills han tyckte att det var dags att börja ta sina egna steg in i livet och flyttade till Unive i sök efter mekaniker jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög ansträngning i scenarios samt seriös rp, jag har förmågan att fortsätta i scenarios där jag inte vinner.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag ska inte göra saker för min skull att jag ska vinna hela tiden jag ska även göra kanske något dumt i scenariot så den andra person kan ha roligt med att vinna

Hur hittade du Unive? Jag har hört från mina vänner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka