Nekad rabo123 | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rabo123

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198206300781

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? pitabröd#9697

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär Linus är 26 år kommer från mellan sverige. Han har precis gåt klart gymmnasiet och vill flytta hem ifrån. så linus flyttade hitt (vart nu än unive ligger) och försöker skaffa jobb någon stans och är mycket intresserad av bilar och liknande saker han har inte brytt sig så mycket i sitt liv det ända har värkligen bryt sig om är sin mamma och pappa han har inga känslor imot någon förutom dom.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag kan ge en bra upplevelse på kvälar och nätter (för det är då jag spelar för den mesta tiden) för jag har märkt att inte får en bra upplevelse med typ mekaniker eller polis på kvällar

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive intresserar mig för att det är den största svenska servern man kan hitta och har spelat på den och den har bra funktioner och är en one of a kind med bra staff som tar saker seriöst

Hur hittade du Unive? Jag hittade den genom fiveM genom att tiita på stora svensk talande serverar

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna ge folk någon att träffa på kvällar och nätter som gör dom glad och kan hjälpa till om det behövs genom att åka runt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att försöka inte vara så upp i ansiktet på att folk som streamers och att göra så folk får svar på fråger i t.e.x discorden

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte men har spelat på förut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka