Nekad Rabi4417 | Medlem ansökning [Norton]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rabi4417

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Rabi

Vad är ditt discord namn? Rabi4417

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alex Gustav 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? lugn, lojal och smart

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Alex Gustav växte upp i en enkel förort och lärde sig tidigt att ta ansvar och klara sig själv. Han är lugn, lojal och vill bygga ett stabilt liv i staden. Hans framtidsplaner är att skaffa ett jobb, skapa kontakter och på sikt kanske starta något eget.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med stabilt och seriöst RP, där jag alltid följer reglerna och håller en bra stämning. Jag är lugn, respektfull och samarbetar bra i scenarion. Jag gillar att skapa realistiska och långsiktiga RP‑situationer som gör upplevelsen roligare för alla runt mig.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du inte alltid försöker vinna själv, utan låter scenariot bli bra för den andra spelaren också. Du spelar realistiskt, accepterar konsekvenser och låter RP flyta naturligt även om du hamnar i underläge.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, en gång gjorde jag ett misstag, men det var inget allvarligt. Jag fick en förklaring av staff och lärde mig direkt vad jag gjorde fel. Sedan dess följer jag reglerna noggrant och ser till att alltid skapa bra och seriöst RP.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm- Att skada eller döda någon utan anledning. Vdm- Att använda ett fordon som vapen utan anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en lugn och respektfull spelare som alltid försöker hålla bra stämning och följa reglerna. Jag gillar att skapa realistiskt och långsiktigt RP, samarbeta med andra och bidra till att scenarion blir roliga och seriösa för alla. Jag lär mig snabbt, tar ansvar och försöker alltid göra RP bättre för dem runt mig.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Nekad efter mutliga

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka