Nekad Raba | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Raba

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198255687572/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? raze#5092

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär Erik Johansson är en trevlig och lugn kille på 31 år som har ett stort intresse för bilar och håller på hemma i garaget väldigt ofta och mekar med sina bilar.
Erik har gått ut fordonsutbildningen på gymnasiet och är full utbildad han har tidigare jobbat på en annan verkstad men nu är han arbetslös. Så hans mål är att försöka få en anställning hos mekonomen eftersom hans största intresse är att hålla på och fixa med bilar på fritiden och under jobb.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill bidra med bra scenarion och ge den här servern bättre rp. Och fortsätta utveckla min egna rp mera också så jag kan bidra ännu mera till att servern får bättre och seriösare rp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har hört att det är väldigt bra rp på unive och att scenarion är på väldigt hög nivå.

Hur hittade du Unive? Youtube

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att utveckla mitt egna rp men även att hjälpa andra och servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Göra så att jag inklusive andra på denna server har det kul och hjälpa andra till att göra bra rp. Och bli en del av denna community.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka