Raba Kofot
Icke Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199175951913/
Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie Lindkvist
Vad är ditt discord namn? eddielito#4870
Vad är ditt födelsedatum? 30 November 2004
Berätta om din karaktär. skön och rolig person som vill utfoska mer
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att det gör saker lättare och det känns som att man är väldigt begränsad och jag vill ha mer saker att göra
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för att unive är en av dom största, roligaste och bra regler.
Hur hittade du Unive? jag hittade unive genom att bläddra igenom fiveM
Vad har du för mål med ditt rollspel? att käna pengar och bli en förebild till andra spelare.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att vägleda andra och säga till när det inte är rätt
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej spelar mest unive just nu men har spelat på andra servrar mm
Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie Lindkvist
Vad är ditt discord namn? eddielito#4870
Vad är ditt födelsedatum? 30 November 2004
Berätta om din karaktär. skön och rolig person som vill utfoska mer
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att det gör saker lättare och det känns som att man är väldigt begränsad och jag vill ha mer saker att göra
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för att unive är en av dom största, roligaste och bra regler.
Hur hittade du Unive? jag hittade unive genom att bläddra igenom fiveM
Vad har du för mål med ditt rollspel? att käna pengar och bli en förebild till andra spelare.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att vägleda andra och säga till när det inte är rätt
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej spelar mest unive just nu men har spelat på andra servrar mm