Nekad Raazta 08 | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Raazta 08

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? albin

Vad är ditt discord namn? halloo0236

Vad är ditt födelsedatum? 15 Februari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: razta karlsson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, hjälpsam och vill komma nån stans med livet.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Razta växte upp i ett utsatt område där makt och respekt betydde allt. Genom sitt lugn och sin förmåga att läsa människor tog han kontroll över ett kriminellt präglat område. För honom handlade det inte bara om pengar, utan om inflytande och ordning. Nu står han inför nästa steg – att bygga ett gäng – samtidigt som han brottas med konsekvenserna av de val han gjort.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till seriösa och roliga scenarion främst inom Polis och Krim RPn men även rent allmänt. Då jag är en seriös och erfaren rollspelare som har tänkt börja nu igen då jag tagit en liten paus på några månader.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte själv ska vinna hela tiden och sträva efter att vinna utan man kan ha roligt även om man förlorar ett scenario. Till exempel som Polis kan man låta någon gå fri om det är ett alternativ som kan fungera.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja som tillexempel copbait, jag och mina vänner hade precis börjat spela på serven och tänkte lalla lite med polisen då vi inte hade nån anning om att man inte får göra så. vi blev bannade men sedan så lärde jag mig från detta scinareo och gör aldrig mer om det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? C-logg att man combat loggar från servern att man då gör en F8 quit mitt i ett scenario och det får man inte utan man måste vara kvar under scenariots gång/ rpns gång. VDM alltså vehicle death match att man använder fordon som vapen och kör in i folk o sånt och det får man inte. RDM alltså Random Death Match alltså att man skjuter folk eller knivhugger folk utan anledning/ utan ett bakomliggande scenario till detta.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag har tänkt att skapa upp ett gäng där vi jobbar oss upp för att ta över. för att ha en så bra rp nivå som möjligt så kommer detta gäng att bestå av lojala grabbar samt att ingen bryter mot reglerna

Din ansökan har blivit nekad av högre uppsatta.

Du får ansöka igen om 48timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka