Accepterad Raaz | Medlem ansökning (e34) [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Raaz

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? Raaz1

Vad är ditt födelsedatum? 30 Oktober 1996

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Charlie manson. 1995-10-30

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Serviceinriktad. Trevlig. Kort stubin mot lallare.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kommer från en annan server där jag var en bilförsäljare och kriminell "after hours". Tänkte börja med att söka jobb och sedan gå med i ett MC-gäng då jag var det på den andra servern, och sen se vart det leder.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga och sociala scenarion, där jag kan utvecklas och bli bättre på mitt RP-ande.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ej Powergamear, så att scenarion blir kul för alla parter.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Den enda är just att jag ej spelade på skadorna från en bilkrock. Men har förstått att det är minst lika viktigt som allt annat. Plus att jag är 3 veckor in i Fivem så jag utvecklas.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sunt förnuft; Att man verkligen tänker efter i olika scenarion så man hade gjort i scenariot som man hade gjort i verkligheten. Meta gaming; att man t.ex sitter i discord och berättar vart man är eller vad som händer där ens "karaktär" är. FearRP; Man ska värna om sitt liv och t.ex inte gå fram och börja jiddra i en gränd där det står flertalet maskerade män när man är helt ensam.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Skulle vara att jag jobbar inom vården på riktigt och kan ej vara 100% aktiv på servern.

Hej!
Utveckla.
- Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
- Vad kan du bidra med till serverns RP?
- Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Pssff.. Besvara detta meddelande när du är klar.

Allt gott,
E34

Hej!
Utveckla.

Allt gott,
E34
Bakgrund och framtidsplaner; Kommer från en annan stad där jag var en bilförsäljare och kriminell "after hours". Charlie tackar aldrig nej till att tjäna lite extra pengar på både lagliga/olagliga sätt. Tänkte börja med att söka jobb inom bilsektorn för att sedan gå med i ett MC-gäng då jag har många kompisar som flyttat till denna stad som har ett MC gäng på G. Cruisa runt med kollegorna/polarna och skapa sköna RP-scenarion och utvecklas. Och sedan gå över mer till den kriminella sidan

Vad kan du bidra med till serverns RP: Roligt, socialt och seriöst RP där alla får det roligt/trevligt, inget lall-RP då jag hatar sådant.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario; Att man ska våga t.ex förlora i scenarion och inte vara den som ska komma ut "victorious" hela tiden ur scenarion. Det ska vara lika kul/rättvist för båda parter så det skapar ett realistiskt RP.

Hej!
Utveckla.

Allt gott,
E34
Va inte sån E34

Bakgrund och framtidsplaner; Kommer från en annan stad där jag var en bilförsäljare och kriminell "after hours". Charlie tackar aldrig nej till att tjäna lite extra pengar på både lagliga/olagliga sätt. Tänkte börja med att söka jobb inom bilsektorn för att sedan gå med i ett MC-gäng då jag har många kompisar som flyttat till denna stad som har ett MC gäng på G. Cruisa runt med kollegorna/polarna och skapa sköna RP-scenarion och utvecklas. Och sedan gå över mer till den kriminella sidan

Vad kan du bidra med till serverns RP: Roligt, socialt och seriöst RP där alla får det roligt/trevligt, inget lall-RP då jag hatar sådant.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario; Att man ska våga t.ex förlora i scenarion och inte vara den som ska komma ut "victorious" hela tiden ur scenarion. Det ska vara lika kul/rättvist för båda parter så det skapar ett realistiskt RP.
Vidare

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka