Inaktuell RA´s | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .

R.A

Medlem
Meddelanden
215
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Renas

Ditt discordnamn: officel_ra08

Ange ditt födelsedatum 15 November 2008

Varför ska just du bli staff? Jag är en aktiv spelare på servern och spenderar mycket tid där vilket har gett mig en bra förståelse för hur allt fungerar och vad som kan förbättras. Jag vill verkligen bli staff på Unive eftersom jag vill bidra till en bra och rättvis spelupplevelse för alla spelare. Jag är engagerad och hjälpsam och vill bidra till att hålla servern trygg och trevlig.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Varit del at krim rpn ett tag nu, ända sen jag blev medlem på servern och just nu är den faktiskt kaos om jag ska ärlig, krim rpn är definitivt iallafall just nu det största problemet på servern, den biten måste förbättras och utvecklas. Sen speciellt på kvällar blir det mycket lall och skulle behövas aktiv staff då och jag skulle kunna va en av dom. Sen det är också mycket lall från andra spelare också, inte bara kriminella som ställer till det.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Ska tillsammans med andra i staffteamet komma på och hitta en lösning för att göra krim rpn roligare ooch mindre problematisk för alla deltagande. Inte vara snäll mot vissa och andra inte utan behandla alla lika. Kommer också vara aktiv inom rpn för att förhindra att lall sker. Kommer också specca slumpmässiga i krim rpn för att vakta från regelbrott

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Hålla sitt lugn oavsett vad, alltid ha ett leende på läpparna och försöka låta så glad o positiv som möjligt även om något skevt har hänt ingame. Som kundtjänst och sälj IRL brukar säga; Service Mindfulness är A & O inom områden som rör kunder och spelare!

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? spelar unive varje dag och skolan är yrkesprogram så det är inte mycket fokus dära men såklart kommer det plugg och lite socialt me familj och vänner men för det mesta är det unive som gäller.
Måndagar = Staff-Arbete 14-22,
Tisdagar = Staff-Arbete 16-23,
Onsdagar = Staff-Arbete 16-22,
Torsdagar = Staff-Arbete 16-00,
Fredagar = Staff-Arbete 17-01,
Lördagar = Staff-Arbete 13-02,
Söndagar = Staff-Arbete 13-23,

Hur länge har du spelat på Unive?
Jag har spelat sedan förra året mars så ja nu blir det ett år på servern.

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag är Servervakt och PR ansvarig och var staff på en annan svensk rp server så har koll på läget

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

MVH - RA

Roller:
🎥PR Ansvarig
🛡️Servervakt

💳Verifierad
🪪Medlem

🔪kriminell
👨‍🎓Jobbstyrning
💰
Dontator ++++
👨‍⚕️Sjukvården

F.D: