Nekad r9r9 | Medlem ansökning [1.Daoud]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

r9r9

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199101005033/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Vad är ditt discord namn? lil_brush#9766

Vad är ditt födelsedatum? 1 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär går för namnet Osman Bali! Han är född 2003-02-05/han är 19 år gammal. Han kommer från Afghanistan men kan flytande svenska! Osman Bali var en kriminell person för ett tag sedan. Men just nu lever han bara livet. Han ser fram emot att komma till en ny stad och skaffa ett jobb, och även träffa nya människor! Osman Bali kan vara en små kriminell person som tex, stjäla bilar men just nu försöker han gå ut från det kriminella livet och börja ett nytt kapitel. Han funderar på att gå med inom poliskåren! Han har alltid haft en dröm att kunna förbättra det kriminella samhället, så han har en stor tanke om han ska gå med inom poliskåren! Hela Osmans liv så har han hängt med fel personer som gjorde att han hamna i problem. Just nu är han väldigt vann med att vara i problem. Så han går i genom en process innan han blir polis med det så menar jag Osman är bara en ung kille som fortfarande lär sig nya saker varje dag! Men han är väldigt taggad på en ny resa/kapitel i sitt liv!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? I ca 2 år nu har jag tittat på rp! Jag har alltid tyckt att det har varit så spännande! Men för några år sedan hade jag inte den möjligheten att kunna spela rp. Men nu äntligen har jag den möjligheten att kunna få komma in och rpa och ha roligt, samt träffa nya människor ingame! Gta Rp har jag alltid tyckt vart roligt och spännande att kolla på. Och det är just därför jag vill spela Unive rp, jag ser att Unive har en spännande och rolig krets runt sig! Så jag är ju ny till rp så jag vill ha roligt och lära mig saker när jag kör på Unive ! När jag menar att jag är ny så menar jag, jag vet hur man rpar men vissa grejer går säkert att förbättra sig på för mig! Jag vill bli medlem på Unive för jag har väntat så länge på att kunna spela rp. Nu kan det vara min chans att få komma in i rp världen! Och ha roligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En bra rp och kan båda förlora scenario och vinna kommer ej bidra med nåt lall eller nått sånt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du inte spelar för powergaming 2 och att du kan vinna och förlora scenarion

Hur hittade du Unive? Mina vänner och massor annat

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka