Accepterad r9r9 | Ansökan till Servervakt[REAPER]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

r9r9

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Vad heter du på discord? lil_brush#9766

Ange ditt födelsedatum 9 November 2022

Beskriv din dagliga aktivitet. är onilne runt 15:00 till 23:00 varje dag och på helger Längre

Hur länge har du varit medlem på Unive? Vart medlem i går men har varit medlem sen 2021 på mitt andra konto

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har blivit bannad 7 gånger har lärt mig av det det kommer ej ske igen. Kan ej skicka bild kan ni skriva pm så skickar jag där.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att städa upp på servern och ge ut dem små bansen som staff inte ska behöva ge ut tex lall eller ooc. servern som tex dva bilar etc. Man ska även kicka eller banna folk som inte beter sig och bryter mot reglerna och göra dem enklare uppgifterna för att underlätta staffsens jobb. En servervakt rpar som vanligt men om dem stöter på någon som inte sköter sig så tar man åtgärder mot dem. Om man tycker bannen bör förlängas så skickar man de till staffsen. Som servervakt ska även vara trevlig och förstående för andra tycker att som server vakt representerar man servern lite extra än medlemar och då tycker jag man ska framstå och visa sig på ett bra och positivt sätt inte ett negativt sätt.

Varför vill du bli servervakt på servern? För vill ta ansvar så att servern utvecklas mot ett mer seriöst och en högre RP nivå och hjälpa staffs med alla små saker! Så ni staff kan fixa det större sakerna.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan t.ex vara att man ser sin kompis lalla och göra regelbrott men då bannar du inte honom för det är din kompis. Eller att man t.ex revivear sig själv efter ett scenario eller bara allmänt efter man dött endast för att få behålla sina saker. Vet hur tråkigt det är att förlora saker man kämpar för men det är fortfarande RP och det måste man stå ut med. Eller att man t.ex kickar folk för att vissa scenario. Kickar folk för sin egen fördel eller revvar fördel delen för sin egen fördel.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top